Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Esenţa, caracteristicile şi domeniile marketingului : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Note: Conceptul de marketing
    Note: Apariţia şi dezvoltarea marketingului (condiţiile apariţiei marketingului ; evoluţia teoriei şi practicii marketingului ; premisele afirmării marketingului în România în etapa actuală ; particularităţile noului marketing)
    Note: Rolul, locul şi funcţiile marketingului (rolul marketingului în creşterea economică ; locul marketingului în doctrina economică ; funcţiile marketingului)
    Note: Domeniile şi specializarea marketingului (universalitatea marketingului ; specializarea marketingului ; extinderea marketingului în domenii neeconomice)
    Limba: Română
    În: MARKETING/ Dr. Gh. M. Pistol (coordonator), dr. Mihaela Asandei, dr. Elena Enache, dr. Iuliana Ciochină, drd. Carmen Iordache. [Piteşti], 2001. p. 11-56
    Subiect: marketing
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola