- Esenţa, caracteristicile şi domeniile marketingului : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: Conceptul de marketing Note: Apariţia şi dezvoltarea marketingului (condiţiile apariţiei marketingului ; evoluţia teoriei şi practicii marketingului ; premisele afirmării marketingului în România în etapa actuală ; particularităţile noului marketing) Note: Rolul, locul şi funcţiile marketingului (rolul marketingului în creşterea economică ; locul marketingului în doctrina economică ; funcţiile marketingului) Note: Domeniile şi specializarea marketingului (universalitatea marketingului ; specializarea marketingului ; extinderea marketingului în domenii neeconomice) Limba: Română În: MARKETING/ Dr. Gh. M. Pistol (coordonator), dr. Mihaela Asandei, dr. Elena Enache, dr. Iuliana Ciochină, drd. Carmen Iordache. [Piteşti], 2001. p. 11-56 Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică