- Economia produsului : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Săvoiu, Gheorghe Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Voicu, Luminiţa Responsabilitate: Gheorghe Săvoiu, Mihaela Asandei, Luminiţa Voicu Note: Produsul - definirea, clasificarea şi funcţia socială şi economică a acestuia (definiţii şi clasificări ale produsului ; valoarea produsului ; funcţia social-economică a produsului) Note: Evoluţia şi prognoza produsului Note: Ciclul de viaţă al produsului şi importanţa acestuia în studiile de marketing Note: Traiectoria merceologică a cuplului produs - ambalaj. semnificaţii energetice ale traiectoriei produsului Note: Durabilitatea, siguranţa în funcţionare şi îmbunătăţirea mentenanţei Note: Analize ale produsului axate pe criterii de eficienţă economică. analiza valorii Limba: Română În: VALORIFICAREA resurselor naturale : tratat/ Prof. dr. ec. Alexandru Puiu, asist. drd. Cristina Gănescu, asist. drd. Geanina Negrău, prof. dr. ec. Ovidiu Puiu, prof. dr. ec. ing. Gheorghe Preda, dr. ec. Ştefan Răgălie, dr. ec. Cornelia Neagu, dr. ec. Marina Bădileanu, dr. ec. Cristian Sima, conf. dr. ec. Gheorghe Săvoiu, conf. dr. ec. Mihaela Asandei, conf. dr. ec. Luminiţa Voicu, prof. dr. ing. Ion Scurtu, prof. dr. Dan Şchiopu, conf. dr. ec. Cristiana Sima, dipl. ing. Liana Turcu, 2005. Vol. 3. p. 125-184 Subiect: calitate Subiect: eficienţă economică Subiect: marketing Subiect: merceologie Subiect: produs (ec.)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică