- Competitive Marketing : A Strategic Approach
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: O'Shaughnessy, John Responsabilitate: John O'Shaughinessy Editura: Routledge Locul publicării: London New York Anul Ediției: 1992 ISBN: 0-415-08429-6 Ediţie: 2-nd edition Descriere: XI; 460 p. : fig. Note: References p. 433-449 Limba: Engleză Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
467703
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/O-84
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică