- Culegerea şi analiza informaţiilor în cercetările de marketing : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Morozan, Cristian Autor alternativ: Iordache, Carmen Responsabilitate: Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache Note: Măsurarea şi scalarea fenomenelor în cercetările de marketing (conţinutul măsurării ; tipuri de scale ; metode uzuale de scalare) Note: Metode şi tehnici de obţinere a informaţiilor de marketing (tipologia informaţiilor în cercetarea de marketing ; explorarea surselor statistice ; cercetarea directă - formele cercetării directe, cercetarea selectivă, eşantionul, chestionarul ; experimentul în cercetările de marketing ; simularea) Limba: Română În: MARKETING/ Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache. Piteşti, 2006. p. 69-99 Subiect: cercetare de marketing Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică