- Culegerea şi analiza informaţiilor în cercetările de marketing [1]
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Note: Măsurarea şi scalarea fenomenelor în cercetările de marketing (obiectul şi nivelul măsurării ; tipuri de scale ; metode uzuale de scalare) Note: Metode şi tehnici de obţinere a informaţiilor de marketing (tipologia informaţiilor în cercetarea de marketing ; explorarea surselor statistice ; cercetarea directă ; experimentul în cercetările de marketing ; simularea) Note: Analiza informaţiilor în cercetările de marketing (clasificarea metodelor de analiză a informaţiilor ; modalităţi de analiză a informaţiilor) Limba: Română În: MARKETING/ Dr. Gh. M. Pistol (coordonator), dr. Mihaela Asandei, dr. Elena Enache, dr. Iuliana Ciochină, drd. Carmen Iordache. [Piteşti], 2001. p. 272-315 Subiect: cercetare de marketing Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică