Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Conceptul de marketing internaţional : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Sasu, Constantin
    Responsabilitate: Constantin Sasu
    Descriere: p. 11-36
    Note: Definirea conceptului de marketing internaţional
    Note: Sfera de cuprindere a activităţilor de marketing internaţional
    Note: Rolul specialistului în marketingul internaţional
    Note: Motivaţia marketingului internaţional
    Note: Riscurile implicării în marketingul internaţional
    Note: Forme de pătrundere pe pieţele internaţionale (tipologia formelor de pătrundere pe pieţele străine ; formele de pătrundere şi controlul activităţii de marketing ; criterii de alegere a modului de pătrundere pe pieţele străine)
    Note: Stadiile de evoluţie în marketingul internaţional
    Limba: Română
    În: Marketing internaţional/ Constantin Sasu. Iaşi, 2005
    Subiect: marketing internaţional
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola