Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Comunicarea şi argumentarea publicitară : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Adam, Jean-Michel
    Autor alternativ: Bonhomme, Marc
    Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
    Descriere: p. 45-90
    Note: Un cadru aparte de comunicare
    Note: Modele unilaterale de comunicare (modelele lineare ; modelele modulare)
    Note: O structură interactivă ? (influenţele exercitate de canal, de referent şi de destinatar asupra argumentării ; o artă simulată a dialogului ; jocul polilor personali)
    Note: În loc de concluzii
    Limba: Română
    În: Argumentarea publicitară/ Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Iaşi, 2005
    Subiect: comunicare publicitară
    Subiect: publicitate
    Subiect: reclamă
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola