- Advertising, Promotion, & Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communications
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Shimp, Terence A. Responsabilitate: Terence A. Shimp Editura: Thomson Locul publicării: Australia Canada Anul Ediției: 2003 ISBN: 0-03-035271-1 Ediţie: Sixth Edition Descriere: XX; 650 p. : fig. Note: Index p. 629-650. Limba: Engleză Subiect: marketing Subiect: reclamă Clasificare: 659=111 Clasificare: 658.8=111 Clasificare: 339.138=111
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
613860
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/S52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică