- Bazele marketingului : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Morozan, Cristian Autor alternativ: Iordache, Carmen Responsabilitate: Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache Descriere: p. 11-24 Note: Definirea conceptului Note: Evoluţia marketingului Note: Caracterul interdisciplinar şi funcţiile marketingului Note: Specializarea marketingului Note: Instituţii şi organisme de marketing Note: Universalitatea marketingului Limba: Română În: MARKETING/ Dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Cristian Morozan, dr. Carmen Iordache. Piteşti, 2006 Subiect: marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică