Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Abordările semiotice [ale imaginii publicitare] : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Adam, Jean-Michel
    Autor alternativ: Bonhomme, Marc
    Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme
    Descriere: p. 255-276
    Note: Modelul binar al lui Roland Barthes (cele două niveluri ale imaginii ; o analiză inegală şi dialectică)
    Note: Modelul stratificat al lui Umberto Eco (clasificarea codurilor vizuale ; un caz specific de imagine publicitară)
    Note: Modelul sistematic al lui Louis Porcher (supoziţii teoretice ; un demers în cinci etape)
    Note: Modelul structural-generativ al lui Jean-Marie Floch (cadrul conceptual ; aplicaţii la imaginea publicitară)
    Note: De la semiotică la "elocvenţa imaginilor" (evaluarea abordării semiotice ; luarea în consideraţie a "elocvenţei imaginilor")
    Limba: Română
    În: Argumentarea publicitară/ Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme. Iaşi, 2005
    Subiect: publicitate
    Subiect: reclamă
    Subiect: semiotică
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola