- Psihologia consumatorului : factorii care ne influenţează comportamentul de consum
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Guéguen, Nicolas Traducător: Roman, Marius Editor: Aneci, Ioana Responsabilitate: Nicolas Guéguen Responsabilitate secundară: traducere de Marius Roman
redactor : Ioana AneciEditura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2006 Tipografie: S.C. Print Multicolor ISBN: 10: 973-46-0439-2 ISBN: 13: 978-973-46-0439-5 Descriere: 255 p. : fig. Note: Index de autori p. 245-248 Note: Index de termeni p. 249-251 Limba: Română Serie: Carieră. Succes. Performanţe. Practic Subiect: consum (ec.) Subiect: consumator Subiect: psihologie. psihologi Subiect: psihologie economică Clasificare: 159.9:366.1 Clasificare: 082.1 Carieră. Succes. Performanţe. Practic
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
631114
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA38712
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
631115
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
159.9/G93
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică