- Marketing fără costuri pentru luptătorul de gherilă : 100 de tactici fără costuri pentru promovarea afacerii şi energizarea profiturilor tale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Budui, Mihaela Editor: Enache, Iuliana Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Responsabilitate secundară: [Traducător : Mihaela Budui
Editor : Iuliana Enache]Editura: Business Tech International Press Locul publicării: [Bucureşti] Anul Ediției: [2005] Tipografie: Fed Print S.A. ISBN: 973-8495-19-9 Descriere: 176 p. Limba: Română Serie: Seria Guerrilla marketing Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Seria Guerrilla marketing
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
612052
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III19109
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
612054
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
Împrumutat / Termen de restituire: 10/04/2023 23:59:59
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică