- Marketing de gherilă : pentru afaceri la domiciliu
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Autor alternativ: Godin, Seth Altele: Budui, Mihaela Altele: Enache, Iuliana Responsabilitate: Jay Conrad Levison, Seth Godin Responsabilitate secundară: traducere: Mihaela Budui
editor: Iuliana EnacheEditura: Business Tech International Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 Tipografie: Fedprint ISBN: 973-8495-30-X Descriere: 272 p.: fig. Limba: Română Serie: Seria Guerrilla marketing Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Seria Guerrilla marketing
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
621320
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
621321
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
621322
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică