- MARKETING : Theory and Practice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Colaborator: Badot, Olivier Editor: Baker, Michael J. Colaborator: Bernard, Ken Colaborator: Brown, Stephen Responsabilitate: Edited by Michael J.Baker with Olivier Badot, Ken Bernard, Stephen Brown, ... Editura: MacMillan Press Ltd. Donaţie[distribuitor] Locul publicării: London Anul Ediției: 1995 ISBN: 0-333-65039-5 Ediţie: Third Edition Descriere: XII; 442 p.: fig. Note: Index p. 433-442 Limba: Engleză Serie: Macmillan Business Clasificare: 339.138=111 Clasificare: 082.1 Macmillan Business
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
521003
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/M42
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică