- Inovaţie în advertising : cum să creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Aitchison, Jim Traducător: Mandache, Patricia Editor: Nicolescu, Renata Editor: Andrei, Raluca Editor: Oprea, Dorina Autor secundar: French, Neil Responsabilitate: Jim Aitchison Responsabilitate secundară: cuvânt înainte : Neil French; traducător : redactor-şef : Dorina Oprea; Patricia Mandache; redactori : Renata Nicolescu, Raluca Andrei Editura: Brandbuilders Grup Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 10: 973-87488-9-5 ISBN: 13: 978-973-87488-9-7 Ediţie: Ediţia a 2-a Descriere: 480 p. : fig. alb-negru Note: Index p. 473-480 Limba: Română Serie: Brandbuilders, marketing & advertisin Books Subiect: reclamă Subiect: marketing Subiect: publicitate Clasificare: 659.1 Clasificare: 082.1 Brandbuilders, marketing & advertising books
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
630730
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA38683
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630732
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/A29
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică