- Fundamentele marketingului : de la ideea de comercializare la conceptul de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Zollondz, Hans-Dieter Traducător: Vidican, Roxana Editor: Golub, Adrian Responsabilitate: Hans-Dieter Zollondz Responsabilitate secundară: traducere: Roxana Vidican; redactor: Adrian Golub Editura: BIC ALL Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-571-693-6 Descriere: 128 p.: fig: tab. Note: Bibliografie p. 115-117 Note: Index de prescurtări 119 Note: Index tematic 121-124 Limba: Română Serie: Pocket Business Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8 Clasificare: 082.1 Pocket Business
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
633624
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/Z81
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică