- ECOMARKETINGUL societăţilor comerciale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Colaborator: Iosif, Gheorghe N. Colaborator: Manole, Victor Colaborator: Stoian, Mirela Responsabilitate: Gh.N.Iosif, Florina Bran, Victor Manole, Stanca Iosif, Mirela Stoian. Editura: Tribuna Economică RODIPET SA[distribuitor] Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1999 ISBN: 973-9348-42-4 Descriere: 256 p. Note: Cuprinde: Ecomarketingul în activitatea întreprinderii. Agricultura biologică şi noul model european. Protecţia mediului şi politica europeană. Protecţia consumatorului. Calitatea produselor. Produse agroalimentare ecologice. Igiena produselor agroalimentare. Reglementări europene. Note: Supliment al revistei Tribuna Economică, nr.141 Note: Bibliografie p. 255 Limba: Română Serie: Idei, soluţii practice, informaţii Subiect: marketing ecologic (ecomarketing) Subiect: protecţia consumatorului Subiect: protecţia mediului Clasificare: 504.06 Clasificare: 082.1 Idei, soluţii practice, informaţii
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
544072
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA34597
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică