- CULEGERE de marketing : Abordări practice şi metodologice
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Enache, Elena Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Daniela Autor alternativ: Cârjilă, Nicoleta Responsabilitate: Dr. Elena Enache, dr. Mihaela Asandei, dr. Iuliana Ciochină, dr. Andreea Daniela Gangone, drd. Nicoleta Cârjilă Editura: Independenţa Economică (Piteşti) Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-606-502-004-7 Ediţie: Ediţia a 2-a Descriere: 154 p.: tab.: fig. Note: Antetitlu: Universitatea "Constantin Brâncoveanu" Piteşti Note: Bibliografie p. 152-154 Limba: Română Serie: Marketing Subiect: marketing Clasificare: 339.138(075.8)(076.5) Clasificare: 082.1 Marketing
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
656520
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III20645
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică