- Comunicare, semiotică şi semne publicitare : teorii, modele, aplicaţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Boutaud, Jean-Jacques Autor secundar: Jeanneret, Yves Traducător: Bratu, Diana Traducător: Bonescu, Mihaela Editor: Pricopie, Valentina Responsabilitate: Jean-Jacques Boutaud Responsabilitate secundară: prefaţă de Yves Jeanneret, traducere de Diana Bratu şi Mihaela Bonescu, ediţie îngrijită de Valentina Pricopie Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-8497-56-6 Descriere: 140 p. Note: Bibliografie p.130-137 Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: comunicare Subiect: publicitate Subiect: semiotică Subiect: comunicare publicitară Clasificare: 659.1:003.62 Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
594537
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
II21009
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
594538
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/B74
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
594540
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/B74
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
4 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică