- CERCETĂRI şi modelări de marketing : concepte de bază şi aplicaţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: Dr. Mihaela Asandei(coord.), dr. Iuliana Ciochină, dr. Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Editura: Independenţa Economică (Piteşti) Locul publicării: Piteşti Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-606-502-031-3 Descriere: 206 p.: fig. Note: Bibliografie selectivă p.203-206 Limba: Română Serie: Management, marketing, afaceri economice Subiect: management Subiect: marketing Clasificare: 339.138 Clasificare: 082.1 Management, marketing, afaceri economice
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
659665
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III20819
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
659666
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/C35
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică