- Brand Simple : Cum reuşesc cele mai bune branduri prin simplitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Adamson, Allen P. Traducător: Sofonea, Mihaela Autor secundar: Sorrell, Martin Editor: Muraru, Cătălin Editor: Minculescu, Radu Editor: Dragomir, Silviu Responsabilitate: Allen P. Adamson Responsabilitate secundară: traducere de Mihaela Sofonea
prefaţă: Martin Sorrell
editori: Cătălin Muraru, Radu Minciulescu, Silviu DragomirEditura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-1931-10-4 Descriere: 336 p. Limba: Română Subiect: brand. branding Subiect: concurenţă Subiect: managementul marketingului Subiect: marketing Clasificare: 339.13 Clasificare: 659.127.6:003.65(100) Clasificare: 658.8
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
656976
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
II22539
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
656977
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/A19
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
656978
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/A19
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică