- Argumentarea publicitară : retorica elogiului şi a persuasiunii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Adam, Jean-Michel Autor alternativ: Bonhomme, Marc Altele: Avădanei, Mihai Eugen Altele: Grădinaru, Camelia Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme Responsabilitate secundară: traducere de Mihai-Eugen Avădanei, prefaţă de Camelia Grădinaru Editura: Institutul European Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-611-325-6 Descriere: 324 p.: fig. Note: Bibliografie p.313-317 Note: Index de nume proprii şi noţiuni p.318-324 Limba: Română Serie: Universitaria. Comunicare Subiect: publicitate Subiect: comunicare publicitară Clasificare: 659.1:316.77 Clasificare: 082.1 Universitaria. Comunicare
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
621752
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
IA38317
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
621753
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
621754
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
621755
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Lucrări în relație
9 records Page 1 of 2
- 1
- 2
Tip |
|
---|---|
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice | |
Analitice |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică