- UNDERSTANDING Business Marketing and Purchasing : An interaction approach
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Editor: Ford, David Responsabilitate secundară: Edited by David Ford Editura: Thomson Learning Locul publicării: Australia Canada Anul Ediției: 2002 ISBN: 1-86152-769-1 Ediţie: Third edition Descriere: XIV; 488 p.: fig. Note: Edited by David Ford on behalf of the IMP Group. Limba: Engleză Subiect: marketing Clasificare: 339.13=111
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
613864
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/U47
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică