Catalogul Colectiv al Județului Brăila

Ioan-Franc, Valeriu

Nume Persoană: Ioan-Franc, Valeriu
Țara sursă: RO: BJBR
Lucrări: 0 lucrari in 45 publicatii in 2 limbi
MARKETING-MANAGEMENT : Studii - Cercetări - Consulting de: (Text tipărit) Director/Regizor [300]
Strategia de marketing : [Capitol] de: Ioan-Franc, Valeriu; Purcărea, Theodor (Text tipărit)
Jurnal în tranziţie de: Coşea, Mircea (Text tipărit) Editor financiar (editură) [650]
Marketing. Noi abordări conceptuale de: Ristea, Ana-Lucia; Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Calculul consensului : Bazele logice ale democraţiei constituţionale de: Buchanan, James M.; Tullock, Gordon (Text tipărit) Editor [340]
Tehnologie comercială : Producţie, distribuţie, consum de: Ristea, Ana-Lucia; Tudose, Constantin (ec.); Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Tehnologie comercială de: Ristea, Ana-Lucia; Tudose, Constantin (ec.); Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Sistemul de marketing şi piaţa : [Capitol] de: Ioan-Franc, Valeriu; Purcărea, Theodor (Text tipărit)
Marketing şi cultură de: Moldoveanu, Maria; Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Iniţiere în managementul afacerilor mici şi mijlocii de: Moldoveanu, Maria; Dobrescu, Emilian M.; Ioan-Franc, Valeriu (Text tipărit)
Vă rugăm să schimbaţi parola