- The New Marketing : Transformating the corporate future
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: McDonald, Malcolm Autor alternativ: Wilson, Hugh Responsabilitate: Malcolm McDonald, Hugh Wilson Editura: Butterworth-Heinemann Locul publicării: Oxford Anul Ediției: 2002 ISBN: 0-7506-5387-6 Descriere: VIII; 230 p. Limba: Engleză Subiect: marketing Clasificare: 339.138=111
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
604296
|
Centrul Multicultural
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/M11
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică