Mesaj de semnătură (marca se justifică prin puterea numelui său)
Note:
Mesaj de profesionalism (marca este simbol al calităţii ; marca are valoare de referinţă ; marca este "în afara concursului" ; marca este demna moştenitoare a Tradiţiei)
Note:
Mesaj de proximitate
Note:
Mesajul principiu de viaţă (marca este la modă ; marca este originală ; marca este creatoare a unui principiu de viaţă universal ; marca este un stil de viaţă)
Note:
Mesaj de proiect (marca este purtătoarea viitorului ; marca are o misiune)
Note:
Mesaj de senzaţie (marca este un "paşaport pentru emoţie" ; marca este un "paşaport pentru estetic" ; marca este un "paşaport pentru imaginar")
LDR:01078naa# 2200169##
001
186939
009
ubfixit050.037 Comunicarea Emiţătorului : [Capitol]
100$a
20100622u########a##u1rumy50######ba
101$a
rum
200$a
Comunicarea Emiţătorului
$f
Michèle Jouve
$b
Carte tipărită
$e
Capitol
215$a
p. 196-215
300$a
Mesaj de semnătură (marca se justifică prin puterea numelui său)
300$a
Mesaj de profesionalism (marca este simbol al calităţii ; marca are valoare de referinţă ; marca este "în afara concursului" ; marca este demna moştenitoare a Tradiţiei)
300$a
Mesaj de proximitate
300$a
Mesajul principiu de viaţă (marca este la modă ; marca este originală ; marca este creatoare a unui principiu de viaţă universal ; marca este un stil de viaţă)
300$a
Mesaj de proiect (marca este purtătoarea viitorului ; marca are o misiune)
300$a
Mesaj de senzaţie (marca este un "paşaport pentru emoţie" ; marca este un "paşaport pentru estetic" ; marca este un "paşaport pentru imaginar")
463$0
114036
$a
Jouve, Michèle
$c
Iaşi
$d
2005
$f
Michèle Jouve
$g
traducere de Gabriela Pistol
$n
Polirom
$o
publicitate şi relaţii publice
$p
352 p.: fig.
$s
Collegium. Relaţii publice şi publicitate
$t
Comunicarea
$y
973-46-0058-3
606$3
105823
$a
comunicare
606$3
107111
$a
marcă (ec.)
606$3
106624
$a
publicitate
606$3
107383
$a
relaţii publice
700$3
48669
$a
Jouve
$b
Michèle
801
0
$a
RO
$b
BJBR
$c
20100618
$2
unimarc