- Marketing de la A la Z : 80 de concepte pe care trebuie să le cunoască orice manager
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kotler, Philip Traducător: Nistor, Smaranda Editor: Chera, Tatiana Responsabilitate: Philip Kotler Responsabilitate secundară: traducere : Smaranda Nistor
redactor-şef : Tatiana CheraEditura: Codecs Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 Tipografie: "Open Print" ISBN: 973-8060-66-4 Descriere: 215 p. Note: Note p. 207-210 Note: Index p. 211-215 Limba: Română Subiect: marketing Clasificare: 339.138
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
630764
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
II21845
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630765
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630766
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
630767
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică