- Politica promoţională : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Balaure, Virgil Responsabilitate: Virgil Balaure Note: Sistemul de comunicaţie al întreprinderii moderne şi activitatea promoţională Note: Structura activităţii promoţionale (publicitatea ; promovarea vânzărilor ; relaţiile publice ; utilizarea mărcilor ; manifestări promoţionale ; forţele de vânzare) Note: Strategii promoţionale Note: Operaţionalizare politicii promoţionale (stabilirea obiectivelor şi selecţia mijloacelor şi agenţilor de piaţă vizaţi ; determinarea bugetului promoţional ; elaborarea mixului promoţional ; controlul şi evaluarea rezultatelor) Limba: Română În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 483-522 Subiect: comunicare publicitară Subiect: marcă (ec.) Subiect: marketing Subiect: promovare. promoţie (publicitate) Subiect: publicitate Subiect: relaţii publice
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică