- Societatea de consum : mituri şi structuri
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Baudrillard, Jean Traducător: Matei, Alexandru (ec.) Autor secundar: Mihali, Ciprian Responsabilitate: Jean Baudrillard Responsabilitate secundară: traducere de Alexandru Matei
prefaţă de Ciprian MihaliEditura: Comunicare.ro Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-711-184-5 Ediţie: Ediţia a 2-a Descriere: 256 p. Note: Bibliografie p. 255-256 Limba: Română Serie: Cultura comunicării Subiect: sociologie. curente sociologice. sociologi Clasificare: 316 Clasificare: 330.567.4 Clasificare: 082.1 Cultura comunicării
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
658609
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
316/B38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
658610
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
316/B38
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică