- MANUAL de marketing strategic şi operaţional
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Amerein, P. Autor alternativ: Barczyk, D. Autor alternativ: Evrard, R. Autor alternativ: Rohard, F. Autor alternativ: Sibaud, B. Autor alternativ: Weber, P. Traducător: Bădescu, Adriana Responsabilitate: P. Amerein, D. Barczyk, R. Evrard, F. Rohard, B. Sibaud, P. Weber Responsabilitate secundară: Traducere: Adriana Bădescu Editura: Teora Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-20-0625-0 Descriere: 330 p.: tab. Limba: Română Subiect: marketing strategic Clasificare: 339.138
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
583583
|
Sala de Lectură
|
Nu se împrumută
|
Hârtie
|
III18255
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
583584
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/M30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
583585
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/M30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
583586
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339.13/M30
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică