- Guerrilla Advertising : arme şi tactici neconvenţionale de obţinere a profiturilor mari cu investiţii mici în publicitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Levinson, Jay Conrad Traducător: Decei, Lia Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Responsabilitate secundară: Traducător : Lia Decei Editura: Business Tech International Press Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2002 ISBN: 973-99937-7-X Descriere: 352 p. Limba: Română Subiect: investiţie publicitară Subiect: marketing Subiect: publicitate Clasificare: 339.138:659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
581574
|
Împrumut Adulți
|
Împrumut
|
Hârtie
|
659/L55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică