- Planificarea şi planul de marketing : Capitol
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Bălan, Carmen Responsabilitate: Carmen Bălan Note: Planificarea strategică (nivelurile planificării strategice ; misiunea întreprinderii ; obiectivele corespunzătoare nivelurilor de planificare strategică) Note: Planul de marketing (funcţiile planului de marketing ; orizontul de timp ; structura planului de marketing) Note: Auditul de marketing şi analiza SWOT Note: Elaborarea strategiilor de marketing (matricea produs-piaţă ; concordanţa cu strategiile generale ale întreprinderii) Note: Programul de marketing Note: Organizarea planificării de marketing Limba: Română În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 575-618 Subiect: audit Subiect: marketing Subiect: plan de marketing Subiect: planificare strategică Subiect: program de marketing
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică