Catalogul Colectiv al Județului Brăila

  • Politica de distribuţie : Capitol
  • Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă)
    Autor: Bălan, Carmen
    Autor alternativ: Boboc, Ştefan
    Autor alternativ: Cătoiu, Iacob
    Responsabilitate: Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu
    Note: Conţinutul şi rolul distribuţiei (conceptul de distribuţie ; rolul distribuţiei ; locul distribuţiei în mixul de marketing)
    Note: Canale de marketing (coordonate comceptuale ; participanţii la procesul de distribuţie ; dimensiunile canalului de marketing ; tipuri de canale ; motivele existenţei intermediarilor ; tipologia intermediarilor ; sisteme de marketing verticale şi orizontale ; distribuţia prin Internet ; comerţul cu amănuntul în România ; cei mai importanţi detailişti pe plan mondial)
    Note: Sistemul logistic (distribuţia fizică, logistica şi lanţul de aprovizionare/furnizare ; structura sistemului logistic ; corelarea activităţilor lanţului logistic)
    Note: Strategia de distribuţie (elaborarea strategiei de distribuţie ; variantele strategiei ; operaţionalizarea strategiei)
    Limba: Română
    În: MARKETING/ Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al. Pop, Nicolae Teodorescu. Bucureşti, 2002. p. 405-482
    Subiect: distribuţie
    Subiect: logistică
    Subiect: marketing
Evaluări
Exportă
Filiala de unde se ridică
Vă rugăm să schimbaţi parola